DinClock en zijn tikklokken: tijdmanagement zoals u het wenst

Wilt u de berekening van de gepresteerde uren optimaliseren
en tevens de sociale sfeer behouden binnen uw bedrijf?



Dinclock is de oplossing die u nodig hebt!

Op flexibele en efficiënte wijze combineert DinClock automatisering en betrokkenheid om een volledig transparante en nauwkeurige tijdregistratie te bekomen

Meer informatiechevron_right

Tijdregistratie van A tot Z

Met de DinClock software kunt u de aanwezigheid van uw medewerkers in realtime raadplegen en kennen. De integratie van DinClock en zijn geavanceerde tikklokken maakt het mogelijk om de berekening van de prestaties volledig te automatiseren. Een end-to-end aanpasbare oplossing die het best aan uw behoeften voldoet!

Privé modus voor werknemers

Integratie met salarisadministratie

Planning

Integratie met tikklok

Waarom tijdregistratie automatiseren?

 

    Prestatie

De installatie van een badgelezer vereist kortere installatietijden en maakt een vrijwel onmiddellijke bediening mogelijk. Tevens er ook rekening mee houdend dat uw medewerkers vanaf nu snel en in één handeling hun aanwezigheid kunnen aangeven!

  Doeltreffendheid

Goed tijdbeheer is essentieel om de levensduur en het succes van uw bedrijf te garanderen. DinClock helpt u om uw doelen zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te bereiken.

  Transparantie

Voor een effectief arbeidstijdbeheersing moeten alle actoren van het bedrijf daaraan bijdragen. Kiezen voor DinClock betekent het invoeren van een collaboratief systeem en het verzekeren van totale transparantie binnen uw organisatie.

Neem contact met ons op voor een offerte op maat

Vraag een offerte aan